XERAMIC WEBÁRUHÁZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI ( ÁSZF )

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) dokumentum tartalmazza a Szolgáltató által a www.xeramic.hu weboldalon üzemeltetett internetes áruházban (továbbiakban: Webáruház) vásárló, valamint a weboldalra belépő felhasználó (továbbiakban: Felhasználó) általi használati feltételeket, továbbá a Szolgáltató által üzemeltetett Webáruházban történő vásárlás és szerződéskötés feltételeit, valamint a szerződéskötés alapján létrejött jogviszonyra vonatkozó feltételeket.

A Webáruház címe:

www.xeramic.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Hi-tech Kerámia Kft.
Székhely címe: 1193 Budapest, Derkovits Gyula utca 53. (Nem értékesítési pont)
Adószám: 26630944-2-43
Bankszámlaszám : 14100079-31224249-01000000

Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon: +36 30 944 58 49; +36 30 246 67 98
E-mail: hitech@xeramic.hu

1.Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölőnégyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

2REGISZTRÁCIÓ, ADATKEZELÉS

A vásárlás történhet regisztráció útján, és mint nem regisztrált ügyfélként is.

Regisztrált vásárlók:

A Webáruházban történő vásárláshoz a vásárló a Webáruház felhasználójaként is regisztrálhat, és a regisztráció során a hivatkozott tevékenységekhez szükséges adatokat megadja. Itt is rögzítheti a termék kiszállításhoz valamint a vásárlásról kiállított áfa-s számla elkészítéséhez szükséges adatokat.

Rendelést csak 18. életévét betöltött, gyámság alatt nem lévő, Magyarországon bejelentett természetes és jogi személy adhat le. Az Ön személyes adatait soha nem adjuk át egyéb marketingcélokból cégünkön kívül álló harmadik félnek.Az adatok helyessége a Megrendelő által bármikor ellenőrizhető és módosítható jóváhagyás előtt.

Az első bejelentkezéshez szükséges belépési adatokat, a jelszót a rendszer  e-mailben elküldi a Megrendelőnek. Ez a jelszó, belépés után bármikor módosítható.

A xeramic.hu a megadott adatok bizalmas tárolását, archiválását, és kezelését maga vállalja, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek, mely adatok átadásához a Vásárló a megrendelés leadásával hozzájárul. 

Az Ön személyes adatait soha nem adjuk át egyéb marketingcélokból cégünkön kívül álló harmadik félnek

A regisztráció során a Webáruház a következő adatokat rögzíti a Megrendelőről: a Megrendelő felhasználói neve, jelszava (egyirányúan elkódolva), számlázási és szállítási címe, telefonszáma, email címe. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a webáruház a következő adatokat bocsátja a szállító rendelkezésére: szállítási név, a teljes szállítási cím, utánvét esetén a fizetendő összeg, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.Az Hi-tech Kerámia Kft. kijelenti, hogy a regisztráció során kizárólag a rendeléshez és a rendelés teljesítéséhez, ezzel kapcsolatos eljáráshoz feltétlenül szükséges adatokat kéri el.

Megadott személyes adatait a Megrendelő a webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, kivéve az email címet. Email cím változás esetén új felhasználói fiókot kell létrehozni. Az adatkezelésre a xeramic.hu webáruház megrendelőinek önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Info tv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást a Megrendelő az egyes adatkezelések tekintetében a webáruház használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

A xeramic.hu Webáruház rendszeres időközönként hírlevelet küld az aktuális akciókról és egyéb, a webáruházzal kapcsolatos információkról.

A https://www.xeramic.hu/, Webáruház hírlevelét csak az arra feliratkozott felhasználók kapják, akiknek bármikor lehetősége van a hírlevelet lemondani, leiratkozni.

Nem regisztrált vásárlók:

Nem regisztrált vásárlóként a  Webáruházban történő vásárláskor és a megrendelt termékek kiszállításához valamint a vásárlásról kiállított áfa-s számla elkészítéséhez szükséges, hogy a Vásárló megadja az elérhetőségét, a nevét, a telefonszámát és a címét.

A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a webáruház a következő adatokat bocsátja a szállító rendelkezésére: szállítási név, a teljes szállítási cím, utánvét esetén a fizetendő összeg, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A Hi-tech Kerámia Kft. kijelenti, hogy a regisztráció során kizárólag a rendeléshez és a rendelés teljesítéséhez, ezzel kapcsolatos eljáráshoz feltétlenül szükséges adatokat kéri el.

3. A RENDELÉS MENETE

A webáruházban való böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez és kosárba helyezéséhez  nem szükséges a regisztráció.

A regisztráció megléte nem kötelezi a felhasználót megrendelésre.

A webáruházban a termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, melyek már az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) is tartalmazzák. Az árak mindig egy darab termékre vonatkoznak, kivételt képeznek ez alól a csomagos ajánlatok, melyeket egyben tüntetünk fel. Az oldalon található termék képek eltérhetnek a valóságban a fényviszonyok miatt. Az eladásra kínált termékek mindig képpel, termékleírással és jellemző paraméterekkel kerülnek feltöltésre. A webáruházban történő vásárláshoz nincs kötelezően előírt minimális rendelési összeg.

A termékek megvásárlásához viszont szükséges a rendelés teljesítéséhez kötelező adatok megadása, így a Megrendelő a még bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket megvásárolhatja a webáruház által kért adatok megadása után. A már regisztrált megrendelő is böngészhet bejelentkezés nélkül és gyűjtögethet a kosárba, a boltrendszer elmenti a kosár tartalmát és később a már jelszóval belépett megrendelő a vásárlás során, a regisztráció során megadott és mentett adatait a webáruház már felajánlja, így ezeket nem kell kitölteni, csak változás esetén módosítani.

A megrendelő a kosár funkcióra kattintva, bármikor megnézheti kosarának részletes tartalmát és annak aktuális értékét. Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg a Megrendelő ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli, vagy az adott termék ki nem fogy a készletből. Ez utóbbi esetben a termék eltűnik a webáruházból is, nem csak a kosárból. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, vagy megrendelheti.

Kosara tartalmának ellenőrzése után, megrendeléshez kattintson a ’TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ’ gombra. Amennyiben már regisztrált, kérjük lépjen be a folytatáshoz. Amennyiben  nem regisztrált webáruházunkba, kérjük folytassa a vásárlást. Ezután kérjük válassza ki az átvétel módját.

Amennyiben korábban már vásárolt a xeramic.hu weboldalon, személyes adatai automatikusan megjelennek a számlázási és a szállítási űrlapon. A rendszer a szállítási költséget automatikusan hozzászámolja a rendelés összegéhez.

Megrendelő a rendelés tényéről minden esetben írásos visszaigazolást kap a xeramic.hu webáruháztól.

A Megrendelő köteles a webáruházban utánvéttel megrendelt és a megadott címre kiszállított termékek átvételekor, a xeramic.hu által küldött számlán feltüntetett összesített vételárat és szállítási költséget készpénzben a kézbesítőnek kifizetni. Az utánvétes megrendelésen kívül, a webáruház lehetőséget biztosít előzetes online bankkártyás fizetési módra vagy előzetes átutalásra.

4. FIZETÉS

A Megrendelőnek lehetősége van a Rendelés áttekintésére, még a megrendelése leadása előtt.

Az alábbi 4 fizetési mód közül lehet választani:

1.Utánvéttel:

UTÁNVÉT készpénzes fizetéssel. Ebben az esetben a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor csak készpénzben lehet fizetni. Bankkártyával nem lehetséges.

2.Előreutalással:

Előre fizetés esetén átutaláskor a közleménybe, kérjük adja meg a megrendelés azonosító számát és a nevét. Az utalást csak forintban áll módunkban elfogadni.
Hi-tech Kerámia Kft.
Bankszámlaszámunk: 14100079-31224249-01000000
Ha nem teljesíti 7 napon belül, rendelését töröljük. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke mi e-mail-ben értesítjük, hogy mikor tudjuk átadni a futárszolgálatnak a csomagot.

3.Bankkártyával:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheti. 
A Hi-tech Kerámia Kft. illetve a xeramic.hu webáruház rendszere bankkártya adataihoz nem fér hozzá, így nem is tárolja azokat. A xeramic.hu webáruház felé történő fizetési tranzakció költsége nem terheli Önt.

A xeramic.hu Webáruház a Barion fizetési rendszert használja

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Továbbá a megrendelt termékek ellenértékét Foxpost utánvétes megrendelés esetén, a Foxpost csomagautomatánál is ki lehet fizetni bankkártyával. 

4.Készpénzzel:

Utánvétel esetén a megrendelését kizárólag készpénzben tudja kiegyenlíteni.
A megrendelésben szereplő termékek cseréjére, illetve módosítására a helyszínen nincs lehetőség! A csomag átadásáról átvételi elismervény készül, a számlát az adott napon elektronikusan küldjük el a megrendeléskor megadott email címre.

5. SZÁLLÍTÁS, SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, viszont kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni.

Személyes átvétel: A megrendelt termékek személyes átvételére is van lehetőség a kijelölt átadó pontjainkon  pl: Budapest Kőér utca 3/D előre egyeztetett időpontban.

Házhoz szállítás futárszolgálat útján: A házhozszállítást  futárszolgálat segítségével, szállítjuk házhoz vagy postai úton.

Átvételi pontra való kiszállítás: A webshop a termék(ek)et tartalmazó csomagot GLS csomagpontra szállítja ki. Felhasználó amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy lehetősége van kiválasztani a hozzá legközelebbi GLS csomagpontot egy térkép segítségével, majd ott bejelölni, hogy melyik GLS csomagpontra kéri a kiszállítást. Átvételi pontra való kiszállítás szállítási módnál a webshop kezelési költséget számíthat fel, amelyről a megrendelés leadása során a weboldalon tájékoztatja a Felhasználót.

Átvételi pontra való kiszállítás: Foxpost csomagautomatában való átvételre is van lehetőség

A házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal:

Rendelés értékeKiszállítási díj
bruttó 29 999 Ft-ig  1900 Ft
bruttó 30 000 Ft felettingyenes
Foxpost csomagpont átvétellel:
Rendelés értékeKiszállítási díj
bruttó 29 999 Ft-ig utánvéttel980 Ft
bruttó 29 999 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel  790 Ft
bruttó 30 000 Ft felettingyenes

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk, kivéve, amikor ingyen szállítás akció van érvényben.

Amennyiben a rendelés munkanapokon 12:00 óráig beérkezik, és a termék készleten van, a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a következő munkanapon történik meg. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a xeramic.hu ügyfélszolgálata haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, és/vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként!

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a xeramic.hu webáruház telephelyére.

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben az áru bizonyítottan sérült, 14 napon belül  a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a xeramic..hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a megrendelés egyes tételeit vagy egy részét kívánja lemondani, a kiszállítási költséget nem térítjük vissza.

6.  MEGRENDELT TERMÉKEK CSERÉJE

Termékcsere esetén – amennyiben a kiválasztott és átvett termék nem megfelelő és teljesen más terméket szeretne, azt a Vevőnek az átvételtől számított 5 napon belül, kitöltött termékcsere nyilatkozattal és számlával együtt a Hi-tech Kerámia Kft címére jelezni kell. Eredeti sértetlen csomagolásban vissza kell küldenie, majd a termék visszaérkezésétől számítva, a kiválasztott csere terméket a xeramic.hu webáruház maximum 5 napon belül újra kiküldi. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni. Kérjük a termékcsere nyilatkozaton minden termék pontos cikkszámát tüntessék fel!

Csak és kizárólag hibátlan csomagolású terméket lehet cserélni! Amennyiben hiányzik a csomagolása vagy már fel lett bontva a termék nem áll módunkban kicserélni.  Amennyiben a rendelt termék a Vevő számára nem megfelelő, abban az esetben a  csere termék kiszállítási költsége 1900,- a Vevőt terheli! Kérjük minden esetben kérjük postai úton vagy futárszolgálattal küldjék vissza a termékeket.

Amennyiben a fogyasztó a fogyasztói jogok megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

7. ELÁLLÁS

A Megrendelő jogosult a terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Megrendelő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Amennyiben a Megrendelő elállási joggal él, abban az esetben az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a szállítási költség a megrendelőt terheli. 

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Hi-tech Kerámia Kft. részére. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Hi-tech Kerámia Kft. részére. A Hi-tech Kerámia Kft. e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e fejezetben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Hi-tech Kerámia Kft-nek. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Hi-tech Kerámia Kft. a határidő számítás szempontjából. A Megrendelő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Hi-tech Kerámia Kft. címére (1193 Budapest, Derkovits Gyula utca 53.) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, számlával és kitöltött elállási nyilatkozattal. A határidő betartottnak minősül, ha a Megrendelő a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni. 

Bővebben itt olvashat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

 (http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043)

A termék Hi-tech Kerámia Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Megrendelőt semmilyen más költség nem terheli. Amennyiben a megrendelés egyes tételeit vagy egy részét kívánja lemondani, a kiszállítási költséget nem térítjük vissza. Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának és visszaküldött csomagjának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Hi-tech Kerámia Kft. visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő a Hi-tech Kerámia Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Hi-tech Kerámia Kft. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A termék vételárának visszatérítése az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra történik. A visszatérítésre csak banki visszautalás formájában van lehetőség!

Amennyiben a Hi-tech Kerámia Kft. minden gondossága ellenére – technikai okokból – hibás vagy téves vételár kerül a Webáruház felületére, illetve a megrendelés visszaigazolására (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os vételárra), abban az esetben a Hi-tech Kerámia Kft. nem köteles a terméket a hibás, illetve téves áron szállítani. Ebben az esetben a Hi-tech Kerámia Kft. felajánlja a tényleges vételáron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő 15 napon belül nyilatkozhat vásárlási, illetve elállási szándékától. A nyilatkozat elmaradása esetén a megrendelés automatikusan törlésre kerül.

8. GARANCIA, JÓTÁLLÁS

Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Vevőnek az átvételt követően max. 3 munkanapon belül írásban jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a hitech@xeramic.hu e-mail címre. A hibás termék visszaérkezésétől számítva, a Vevő választása szerint a 14 napon belül díjmentesen kicseréljük.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Vevő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni.

2017. január 1-jétől átalakult a fogyasztóvédelmi hatósági intézményrendszer, a feladatokat az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium valamint másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. Így mind a 197 járási hivatalban elérhető a fogyasztóvédelem. Így mindenki a lakóhelyéhez legközelebbi hivatalban intézheti fogyasztóvédelmi ügyét, kérhet tanácsot például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben. Az elérhetőségeket itt találja: http://jarasinfo.gov.hu/

A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159-167. §-a, a 19/2014 GKM rendelet, valamint a 1959. évi IV. törvény 305-311§-a részletezi.

Idézet a Polgári Törvénykönyv 1959. évi IV. törvény 306.§-ából:

306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a.         elsősorban – választása szerint –  kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b.         ha  kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a  kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A reklamált termékek vizsgálatát szemrevételes, kézi, érzékszervi, roncsolás-mentes módszerrel van lehetőség végezni. A vizsgálatnál a vonatkozó szabványok és jogszabályok előírásait, korábbi vizsgálati tapasztalatokat, valamint gyakorlati- használati elvárásokat veszünk figyelembe.

A Magyarországon működő, akkreditált, független bevizsgáló szervek nem rendelkeznek olyan hatáskörrel, mely alapján kötelezhetné a forgalmazót arra, hogy esetleges javítás helyett a terméket cserélje ki, adjon árleszállítást, vagy fizesse vissza a vételárat.

A forgalmazó döntését, a bevizsgáló véleményét, illetve az elvégzett javítást, kártalanítást, a kifogás rendezési módját a vásárlónak nem kötelessége elfogadni, azonban annak további ügyvitele már nem a forgalmazó feladata. Fogyasztói jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatók a www.bekeltetes.hu oldalon.

Amennyiben a szakvéleményben leírtakkal, valamint a minőségi kifogásrendezéssel kapcsolatos eljárással nem ért egyet, lehetősége van a területileg illetékes Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztályának kirendeltségéhez is fordulni, illetve polgári peres eljárást kezdeményezni. A járási (fővárosi kerületi) hivatalok székhelyeit – a fővárosi kerületek kivételével – a fővárosi és megyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 86/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete tartalmazza. Az lakhelye szerinti elérhetőségek megtalálhatók továbbá minden kereskedelmi egységben, a törvényi előírásoknak megfelelően kifüggesztve.

Abban az esetben, ha a minőségi kifogás megalapozott, és a hibát nincs mód kijavítani, a terméket nem őrizzük meg, nem küldjük vissza, hanem megsemmisítjük!

Online Vitarendezési Platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelyre a fogyasztók regisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testülettel.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&Lng=HU

A xeramic.hu webáruház szavatol azért, hogy az általa eladásra kínált termékek a webáruház oldalain feltüntetett termékleírás és képeknek megfelelőek, a márkára jellemző minőségben és a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal rendelkeznek.

A xeramic.hu webáruház szavatol továbbá azért, hogy az általa eladásra kínált termékek, alkalmasak a rendeltetésszerű használatra, valamint mentesek mindenfajta olyan gyártási, tervezési, fejlesztési, gyártási, anyagbeli, kivitelezési hibáktól, amelyek saját mulasztásából adódnak. A Megrendelő részéről esetlegesen felmerülő minőségi kifogást, a Megrendelő köteles azonnal írásban jelezni az hitech@xeramic.hu email címen. A webáruház a törvényben ez esetben előírt módon jár el, a hibás terméket kivizsgáltatja, a terméket azonos paraméterekkel rendelkező hibátlan árura kicseréli, készlet hiánya esetén a Megrendelő kérésére pénzvisszafizetést biztosít. Amennyiben a reklamáció megalapozott, a kiértesítéstől számított 6 hónapon belül kérheti a Megrendelő a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja. A szavatossági jogok a számla eredeti, vagy másolati példányával érvényesíthetőek. 


A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időtartama alatt a Forgalmazó (Hi-tech Kerámia Kft.) ügyfélszolgálata végzi. A szavatosság első 6 hónapja alatt a szükséges szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 18 hónapban a Megrendelő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

A Megrendelő termékszavatossági igényét a termék magyarországi forgalmazójával (Hi-tech Kerámia Kft.) szemben gyakorolhatja. A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével azonban jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből ere0dő kárért a Megrendelő felelős.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából  a Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

A Hi-tech Kerámia Kft. székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

A Békéltető Testület elérhetőségei itt találhatóak.

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

A Megrendelő jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2704

9. KEDVEZMÉNYEK

A webáruházban a következő kedvezmények vehetők igénybe:

Kuponkód

A Webáruház bizonyos, általa kiválasztott időszakban vagy alkalmakkor kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosít kupon formájában. Ilyen jellegű akciók esetén a termék vételárának részben vagy egészben történő megfizetése az internetes felületen a kupon adatainak megadásával is lehetséges. A kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően a fizetéskor, a megrendeléskor kell beírni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.

Egyszer felhasználható kupon:

  • Az aktuális promócióban, hírlevélben szereplő kuponkód, mely egy adott megrendeléskor felhasználható a kuponkód mező kitöltésével. Például: Hírlevél feliratkozáskor adott kedvezmény

Többször felhasználható kupon:

  • Az aktuális promóció időtartama alatt akár több különböző megrendelésben is felhasználható.

A kuponkód csak termékre vonatkozik, szállítási költségre nem!

10. TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben különösen, de nem kizárólagosan a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V.  törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

ADATVÉDELMI IRÁNYELVEK

1. TÁJÉKOZTATÓ ADATOK

https://xeramic.hu/  Xeramic  Webáruház tulajdonosa:Hi-tech Kerámia Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely:1193 Budapest, Derkovits Gyula utca 53.
Képviseletében eljár:Aranyi Imre, Gyebnár Zoltán, Lehel Gábor
Telefon:+36 30 944 58 49; +36 30 246 67 98
E-mail cím:hitech@xeramic.hu
Adószám:26630944-2-43
Cégjegyzékszám:01-09-336149
Cégjegyzéket vezeti:Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

2. ÁSZF ELFOGADÁSA, HATÁLYA

A webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele az, hogy a Megrendelő elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát, vagy megrendelést ad le.

A xeramic.hu webáruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás vagy hiányos adatokból eredő téves teljesítésért. Megrendelés esetén, a név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben kötelezően ki kell tölteni, ezek hiányában a rendszer a rendelést nem tudja elfogadni. A webáruház, a regisztrációkor megadott személyes adatokat, e-mail címmel és jelszóval tárolja a későbbi azonosításhoz. A helyes jelszóval belépve, a Megrendelő, az adataihoz bármikor hozzáférhet és módosíthatja azokat. A már kiállított számlán található adatok utólag viszont már nem változtathatóak.

Rendelést csak 18. életévét betöltött, gyámság alatt nem lévő, cégként nem működő Magyarországon bejelentett természetes személy adhat le. Az Ön személyes adatait soha nem adjuk át egyéb marketingcélokból cégünkön kívül álló harmadik félnek.

A xeramic.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a webáruház-szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja. A xeramic.hu webáruház az árváltozás jogát fenntartja, azzal, hogy a módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A xeramic.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője, a Hi-tech Kerámia Kft.

A Hi-tech Kerámia Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart.

Adatkezelési alapelveink összhangban vannak  valamennyi hatályos jogszabállyal, különösen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezéseivel.

A Hi-tech Kerámia Kft. adatvédelmi koncepciója a megfelelő tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik.

A Hi-tech Kerámia Kft. elkötelezett a látogatók személyes adatainak védelmében és kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

Hi-tech Kerámia Kft. kijelenti, hogy regisztrált ügyfeleinek kéretlen (spam) levelet nem küld. Regisztrált ügyfelei kizárólag a regisztrációhoz és a rendeléshez feltétlenül szükséges leveleket kapnak.

3. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS

https://xeramic.hu/ XERAMIC Webáruházon  keresztül történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A xeramic.hu nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan:

· a  weboldal használatából, vagy üzemzavarából,

· az adatok bárki által történő megváltoztatásából,

· az információtovábbítási késedelemből adódó,

· vírusok okozta,

· szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,

· vonal, vagy rendszerhibából adódóan,

A “vis maior” – ként leadott megrendeléseket nem fogadjuk el és érvénytelenítjük, töröljük.

Tárhely szolgáltató adatai:

CÉGNÉV: EV2 Internet Kft. 

Alapítva: 2004.08.05.
Székhely:  1149 Budapest, Róna utca 120-122.

Levelezési cím: info@cpanel.hu
Telefon: +36-1-460-0104, +36-70-338-4091