Hírek

A hazai idős autópark üzemeltetésére javaslat a kisebb fogyasztás, jobb hatásfok érdekében

Az egyre dráguló üzemanyag árak hatására sok ember vagy leállítja autóját, vagy keresi azon megoldásokat, hogyan lehetne csökkenteni az üzemeltetési költségeket.

A PM Xeramic termékeinek megfelelő használatával jelentős megtakarítások érhetőek el mindkét esetben.

Javaslatunk, azok számára, akik nem használják, vagy csak ritkábban a járműveiket a jövőben:

  •  Akkumulátort töltsék fel, ha van lehetőség, időnként csepptöltéssel töltsenek rá, vagy zárt helyen parkolva, csatlakoztassák le a hálózatról az akkumulátort, kímélve a terheléstől azt.
  • Gumiabroncs lehetőleg legyen évszaknak megfelelő, és beállított guminyomást hetente ellenőrizzük.
  • Legyen a jármű kitakarítva, lemosva, zárak, ajtókéderek, ablakgumik lekezelve. Ebben segítséget jelentenek autóápoló termékeink: Vax, Műszerfal ápoló, Ablaktisztító, Szilikon spray, Teflon ill. Visco Lube kenőanyagaink.
  • Hűtőközeg legyen a gyártó által előírt időnként és az előírt minőségű közeggel feltöltve, előtte lehetőleg átmosva, melyben nagy segítség a 20201 Xeramic Radiator Flush 250 ml hűtőközeg átmosó.
  • Az ablakmosó folyadékot mindenképp cseréljük ki téli folyadékra, hogy elkerüljük az ablakmosó tartály és a szivattyú szétfagyását.
  • Tank lehetőleg legyen teljesen megtankolva, és amennyiben 6-8 hétnél ritkábban tankolunk, öntsünk rendszeresen a benzinhez / gázolajhoz 20432 Xeramic  Üzemanyag Stabilizátor és Kondicionálót. A teletank segít, hogy kevés levegő maradjon a tankban, így csökkentve a hőmérséklet ingadozásból adódó páralecsapódás mennyiségét, melyet az üzemanyag alapból magába szív. A vizes üzemanyag, melynek kialakulásához az etanol összetevő jelentősen hozzájárul, rontva annak szavatosságát, így jelentősen kitolható. Ezzel növelhető a hatékonyság, és megakadályozható a megbomló üzemanyagból bekövetkező meghibásodás, mint a káros lakkszerű lerakódások, befecskendezők-, porlasztók, üzemanyagszűrő eldugulása.
  • Olajcserét követően, üzemmeleg motorba töltsön 20103 Engine Protectort és 20123 Oil stop –ot, majd menjen tárolás előtt az autóval min. 30 percig. Ez tartós felületvédelmet biztosít a motor belső felületein, meggátolva a korrózió kialakulását az álló motorból lassan lecsurgó motorolaj elvesztésekor, illetve utóbbi puhán tartja a tömítéseket, gumi szimmeringeket, csökkentve azok öregedését, szivárgását az állás során.

Javaslatunk, azok számára, akik használják a járművet továbbra is:

  • (A mellékelt leírás szerint) Szerviz bevonásával, 20318 Total Engine Conditioner spray használatával, tisztítsa ki a teljes égésteret, szívó-, kipufogósort, katalizátort. A tiszta motor növeli a kompressziót, jobb hatásfokot biztosít. Javasolt  30-40.000 km –ként megismételni.
  • Töltsön egy teljes tankhoz 1 db 20122 / 20119 Benzin / Diesel Injetor tisztítót, növelve a befecskendezők hatásfokát, mely csökkenti a fogyasztást. Olajcserénként, de legalább 8-10.000 km –ként.
  • Olajcsere előtt, töltsön a régi olajba 1 flakon 20124 Engine Flush 250 ml motorátmosót, majd 5-15 perc járatás után engedjék le a régi motorolajat. Látni fogják a szervizben, hogy kb.1 /3 idővel tovább csurog ugyan ki a fáradt olaj, továbbá jelentősen sűrűbb, és kormosabb lesz a leengedett olaj az általánosan megszokottnál.
  • Ezt követően töltsék fel a gyárilag előírt motorolajjal, továbbá üzemmeleg állapotban, használják 30-40.000 km –ként a 20103 Engine Protectort, tartós felületvédelem érdekében.


A fentiek után, a várható üzemanyag megtakarítás mértéke: akár 8-15 % ! az adott motor állapotának függvényében, továbbá 5-10% teljesítmény növekedés tapasztalható a megnövekedett kompresszió hatására, mindez 4-5 dB zajcsökkenés mellett!

Minden termékünk külön-külön is alkalmazható, de leghatékonyabban rendszer szinten, együtt fejtik ki a legjobb hatást.

Műszaki kérdés, tanácsadás érdekében, javasoljuk, vegyék fel velünk a kapcsolatot! Termékeink mindegyikéhez mellékeljük a pontos adagolási-, használati útmutatót!